Конфлікти в салоні краси – неприємна ситуація, як і для клієнта, так і для салону.
Конфлікт і сварка в салоні краси може бути викликана багатьма факторами. Непрофесійне обслуговування майстра, хамське обслуговування, твій поганий настрій або обдурені очікування. Варіантів ціле море.
Але результат завжди один – сміття та шляхи її вирішення.
Як вирішити конфлікт в салоні?
Як ми вже говорили, під час конфлікту в салоні краси, є шляхи вирішення і їх результат. І їх всього два – або ви залишаєтеся в хороших відносинах або ти назавжди міняєш салон. Важливим є те, що результат конфлікту залежить від обох сторін.
Звичайно, вважається, що клієнт завжди правий, а салони це такі собі раби, які повинні в усьому тобі потурати. Але давай пам’ятати про те, що майстри теж люди і вони не зобов’язані бути слухняними у всьому.
Що робити, якщо я не хочу платити?
Звичайно, коли тобі зробили манікюр, наприклад, а він виглядає відверто погано і робота зроблена неякісно, то ти можеш обурюватися і не платити. Однак, правильний салоні краси так проблему не вирішує.
Менеджери будуть намагатися запропонувати тобі переробити манікюр або зроблять знижку. Вирішувати тобі – довіряти знову салону або вимагати відпустити тебе без грошей. Найчастіше адміністратори здаються просто щоб не лаятися.
Що робити, якщо мені хамлять?
Давай серйозно. Якщо в салоні грубіянить майстер, а адміністрація його захищає, то з цим салоном все просто – люди справжні хами. Ти можеш вимагати компенсації або безкоштовну процедуру. І краще більше туди не повертатися.
У будь-якому випадку, варто пам’ятати, що ти маєш повне право не платити за неякісну процедуру. Але на хамство і крики в сторону персоналу салону – немає. І, звичайно ж, агресія породжує агресію.