Як зрозуміти, що ти готовий до власного бізнесу

By

Якщо ти замислюєшся про те, як відкрити свій бізнес, спочатку подумай, чи готовий ти до цього. Якщо вже є бізнес-ідея, це дуже добре. Але для успішного стартапу цього мало. Потрібні ресурси, психологічна готовність і впевненість в своїх силах. І тільки після цього робити вирішальний крок.

Якщо ти замислюєшся про те, як відкрити свій бізнес, спочатку подумай, чи готовий ти до цього. Якщо вже є бізнес-ідея, це дуже добре. Але для успішного стартапу цього мало. Потрібні ресурси, психологічна готовність і впевненість в своїх силах. І тільки після цього робити вирішальний крок.

Відповідай собі на ці питання:

Причина бажання відкрити власну справу – бажання втілити мрію всього свого життя

Процвітаючий бізнес можна побудувати тільки на улюбленій справі, а ніяк не на одному голому бажанні заробити грошей.

Чи є у тебе навички продажів

Торгував ти в дитинстві лимонадом, морозивом, контрольними в школі, паперовими стаканчиками, як Рей Крок або журналами, як Сем Зелл? Більшість успішних сьогодні людей заробили свої перші гроші до 14 років: роздавали листівки, перепродавали щось, бралися за будь-яку роботу.

Якщо запитати у фахівців, як відкрити бізнес без вкладень – вони розкажуть, але на питання «як робити бізнес без підприємницької жилки», дадуть відповіді скоріше за все: «Ніяк».

Чи часто робиш у відпустці той же, що і на роботі? Вдосконалюєш чи свої навички

Гориш чи своєю справою? Обдумуєш чи якісь нові ідеї в цей час, черпаєш чи натхнення для втілення нових проектів? Адже якщо вирішуєш починати справу, він зупиниться головним пріоритетом.

Чи є в тебе бойовий дух і здорова агресія

Успішні люди – не ті, хто опинився в потрібний час в потрібному місці і не ті, кому просто раптом посміхнулася удача, це ті, хто не дивлячись на низку невдач не опускали руки і продовжували наполегливо працювати. Щоб в цьому переконатися, досить почитати біографії успішних підприємців.

Якщо ти твердо вирішив: «хочу відкрити бізнес», будь готовий до безлічі відмов, невдач і розчарувань перш, чим це вийде.

Як у тебе з самомотивацією і таймменеджмент

У бізнесі ніхто не буде штрафувати за запізнення і стежити за виконанням планів, крім тебе самого. Твій час і зусилля – твої гроші. Чи потрібно тебе змушувати діяти?

Чи допоможе бізнес вирішити чиїсь проблеми

Щоб зайнятися власною справою, потрібно розуміти потреби аудиторії. Іншими словами: це кому-небудь потрібно? Чи становить він собою цінність для потенційних клієнтів ця діяльність?

Унікальна чи твоя ідея, чи є в ній «фішки», чи повірять в неї люди, також важливо. Якщо вона походу на тисячі інших, чим ти залучиш увагу?

Чи готовий поєднувати кілька посад і працювати в режимі нон-стоп

Якщо у великих компаніях у кожного своя певна роль, в бізнесі на перших його етапах часто доводиться все робити самому аж до чорної роботи (техпідтримка, консультант колл-центру, SMM-менеджер, маркетолог, бухгалтер і т.д.).

Практично всі успішні бізнесмени пройшли через цей етап. Чи готовий ти, що сім’я тебе буде бачити навіть рідше, чим за часів роботи за зарплату?

Чи є початковий капітал

Відкриття власної справи має на увазі вкладення. І чималі. Нестабільність, форс-мажор, накладки, відсутність прибутку на першому етапі – це те, чого складно уникнути в стартапі. По крайней мере, будь до цього морально готовий.

Також як і до обмеження себе в ресурсах на перших порах на розваги і відпочинок, чи готовий тільки вкладати перший рік

Володієш ти комунікативними навичками. Чи вмієш спілкуватися з людьми

Бізнес і суспільство нероздільні. Підтримувати контакти, заводити знайомства. Проводити переговори, пропонувати послуги, укладати договори. Відстоювати свої інтереси, презентувати свої ідеї – це спілкування, спілкування, спілкування. Інтроверту, соціофобія і сором’язливому людині це буде даватися чертовски складно

Чи готовий брати на себе 100% відповідальність

Що б не трапилося, ти несеш за це повну відповідальність. Якщо не готовий до цього, краще не починати справу всього свого життя. Що стосується віку, то тут обмежень ніяких немає.

Цукерберг став мільйонером у 23, Ларрі Пейдж (засновник google) в 30, Генрі Форд – в 40, Рей Крок (засновник мережі МакДональдс) отримав свої мільйони в віці далеко за 50. Головне – твердий намір і готовність.

By

Related Post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code